WeddingFair voor
jouw trouwbedrijf

Wij hebben jouw doelgroep al gevonden!

Hi there,

Wij hebben jouw doelgroep al gevonden!

Welkom bij WeddingFair – Trusted partner since 2004 voor bruidsparen en trouwspecialisten. Aanstaande bruidsparen kijken reikhalzend uit naar hun trouwdag. De voorbereidingen duren lang en er wordt hard voor gespaard. Daarom verdienen zij de input en visie van professionele trouwbedrijven.

Daar ligt de taak van WeddingFair. Betrouwbare trouwspecialisten voorstellen aan bruidsparen die er zin in hebben om voor hun mooiste dag samen te werken met bedrijven die er voor zorgen dat het de bruiloft wordt die zij graag willen. (dus niet een dag die ze wordt aangepraat…)
Als bruidsparen jouw doelgroep zijn is WeddingFair jouw schot in de roos.

TRUSTED PARTNER SINCE 2004

Het compleetste platform in de trouwbranche

Bruidsparen oriënteren zich online via websites, mail en social media. Amuseren zich bij TV-soaps waar ze het passen en kopen van de bruidsjurk volgen. Ze spreken met familie en vrienden over hun bruiloft en dromen weg op de bank al bladerend in het jaarboek – magazine. En ze gaan erop uit om bedrijven te ontmoeten die hun ideeën begrijpen én er iets aan kunnen toevoegen. Dát kan allemaal bij WeddingFair.

Offline

  • 12 trouwbeurzen per jaar
  • Bride to be weddingplanner – jaarboek
  • Trouwspecialisten op de beurzen
  • Conentcreatie voor Jaarboek
  • Styled Shoots voor Jaarboek
0
Aantal beurzen

Online

  • Website,  Social Media, E-mail
  • Bride to be weddingplanner – online blogs
  • Bedrijfspagina’s met reviews voor tekst en foto
  • Styled Shoots voor jaarboek geplubliceerd op website
0
Aantal partners

Mission Statement

Een live evenement bestaat geen 150 edities zonder innovatie.
Het houdt stand door zichzelf voortdurend opnieuw uit te vinden, altijd met het doel,
te inspireren, informeren en enthousiasmeren van de bezoekers.

Dat is het verhaal van WeddingFair.

Met aanpassingsvermogen en uitbreiding hét platform voor herkenbare bruiloften. Wij wisselen de liefste wensen in voor de maakbare droom zowel offline als online.

Zoals we doen vanaf 2004

A live event doesn’t last 150 editions without innovation.
It endures by continuously reinventing itself, always targeting to
inspire, inform and delight its visitors.

That is the story of WeddingFair.

Both an adjustable and expanding platform of ownable weddings. We turn the strongly desired into
a makeable dream, offline as well as online.

As we have since 2004

Trouwspecialisten

What will it be?

Wij hebben jouw doelgroep al gevonden!

Bij WeddingFair heb je geen waste. Je scored altijd in de doelgroep want wij houden ons alleen
bezig met het vinden en behouden van steeds weer “verse” bruidsparen.
Ben je fan van online of kijk je liever live een bruidspaar in de ogen om ze te vertellen
waarom ze met jou in zee moeten gaan? Alles kan!
Heel dichtbij door live aan een Trouwbeurs mee te doen; op de bank van het bruidspaar die heel
relaxed, met een kop koffie of thee in de hand, jouw artikel in het Jaarboek lezen; al surfend reviews
bestuderen op jouw informatieve bedrijfspagina; of een instant gevoel opwekken met een like,
comment of click met jouw social post.

Partners

Trouwbeurzen

Wij organiseren 12 WeddingFairs per jaar. Beursseizoen is van september tot en met april.
Het aantal bedrijven per specialisme wordt beperkt. Er is geen exclusiviteit.
Stands vanaf 3×1 meter tot en met 4×3 meter. Meest gevraagde maat is 3×2 meter.
Tarieven inclusief achterwand, steunwand, stroomaanleg en -gebruik, tafels en
stoelen in de stand mét linnen op leenbasis. Opbouw op zaterdagmiddag en/of
zondagochtend. Beurs open op zondag van 10:30 tot 16:30.
Aanstaande bruiden ontvangen een beurstas met het Bride to be Jaarboek twv € 19,95.
Altijd gratis entree voor bezoekers.
Tarieven zijn afhankelijk van standmaat en beursplaats.

Bride to be jaarboek

Eigen uitgave onder het motto “Help! Ik ga trouwen, wat nu?”
Een full-colour boek van ruim 200 pagina’s. Verkoopprijs € 19,95.
Met leidraad in hoofdstukken die alle onderdelen van de trouwdag beschrijven. Verschillende
pagina’s bevatten qr-codes naar meer informatie die in de online versie op de website staan.
Met timelines, budgetplanner, verhalen en ervaringen van bruidsparen, tips en tricks. We
maken eigen content in samenwerking met aangesloten trouwbedrijven. Denk aan fotoshoots,
bedrijfspagina’s, bedrijfsblogs en styled shoots.
Trouwbedrijven kunnen meedoen met een advertorial in de vorm van een tip. Deze tip wordt
vaak online gepubliceerd. Adverteren is ook mogelijk net als een item in de spotlight plaatsen.
Meedoen is mogelijk vanaf € 125,- ex. per editie

Website, email en social media

De website puilt uit van informatie. Er is veel bezoek op de pagina’s voor de trouwbeurzen, de aanmeldpagina, de bride to be weddingplanner en de sectie met trouwspecialisten.
 Via social media melden veel bruidsparen zich aan voor de nieuwsbrief. Deze versturen
wij gemiddeld 1x per week.
De belangrijkste social media kanalen zijn Facebook en Instagram. Er wordt dagelijks gepost.
Ook Pinterest wordt minimaal wekelijks aangevuld met nieuwe vondsten. Op het You Tube
kanaal plaatsen we regelmatig filmpjes, Twitter is voor WeddingFair niet echt interessant. We blijven groeien en tikken bijna 40.000 volgers aan.
Een uitgebreide bedrijfspagina met foto-ondersteunde reviews kost € 149,- ex. per jaar Meedoen met een eigen blog of banner op de website doe je al vanaf € 99,- ex. per jaar Een item in een e-mailing of een post op social media zijn ook mogelijk.

Onze community

0
Bruidsparen